سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، برترین شرف است . [امام علی علیه السلام]
دانشجوی دل شکسته
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دردهای پنهان من

 

فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست... اما حیف این تازه اول یک زندگیست... زندگی چیزیست شبیه یک حباب.. عشق آبادیه زیبایی در سراب... فاصله با آرزو های ما چه کرد... کاش می شد در عاشقی هم توبه کرد  

 

 

عشق از هر گل سرخی دلپذیر تر است ، اما خارهای آن قلب تو را عمیق تر از هر خاری سوراخ می کند

 

ای کاش از حال دل من خبرت بود ای کاش دمی از سر کویم گذرت بود من مرغی اسیرم که ندارم پر پرواز ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود

 

دقت کردی همه چیزهای خوب خانوم اند:خورشید خانوم,مهتاب خانوم,پروانه خانوم.اما همه چیزهای بد آقا هستند:اقادزده,اقاگرگه,اقاسگه     چرا واقعا . . .

 

اگه که با موندن من غم تو دلت جون میگیره/میمیرم که تا ابد قلب تو اروم بگیره

 

درختان‌ را دوست‌ می‌دارم‌ که‌ به‌ احترام‌ تو قیام‌ کرده‌اند

 

ای تماشایی ترین مخلوق خاکی بر زمین آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم

 

اگه قلب من یه اسیره

 

اگه عشق من حقیره

 

اگه من همیشه تنهام

 

اگه جسم من کویره

 

اگه خالیه دستام

 

عزیزم من برات عاشق ترینم

 

 

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند...بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز

 

 

بیچاره پسرها و اگه تیپ بزنن برن بیرون میگن با کی قرار داری؟ اگه لباسهای معمولی بپوشن میگن اصلاسلیقه نداری اگه زیاد بگن دوستت دارم . میگن باز چه نقشه ای تو سرته؟ اگه نگن دوست دارم میگن پای کس دیگه ای وسطه اگه زیاد بهشون زنگ بزنی میگن اعتماد نداری اگه یه مدت زنگ نزنن میگن سرت خیلی شلوغه اگه تو خونه زیاد بخندند میگن شیت شدی اگه نخندن میگن چه مرگته؟ عاشق شدی؟ اگه شام بخوان میگن همش به فکر شکمتی اگه شام نخوان میگن با کی کوفت کردی

 

 

من می دانستم دنیای عشق یعنی به مسلخ بردن معشوق زیرا که در عشق معشوق باید به آنگونه باشد که عاشق می خواهد باش

 

با دیدگانی گریان شانه هایی خسته و دستانی لرزان آمدنت را به انتظار نشسته ام باشد تا به یاری شانه های مهربانت خیل خستگی هایم را زمین بگذارم

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ماهک ( دوشنبه 87/8/27 :: ساعت 11:46 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

درس بزرگ
من وتو یعنی عشق
خوشحالم
درد دل دوستانه
خدا حافظ
بیا و درد دل مراباور کن
کینه های نهفته
رفتن من بی تو همش
عشق و خیانت
دردهای پنهان من
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 17
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 39358
» درباره من

دانشجوی دل شکسته
ماهک
من دانشجو هستم ترم 8 برای عشق گمشده ام مطلب می نویسم و می دانم که او می خواند ولی نمی دانم چرا برگشت و دوباره برای همیشه رفت.

» پیوندهای روزانه

روانشناسی [57]
پلیسی و هیجانی [95]
ادبی و عاشقانه [99]
[آرشیو(3)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
باران،یاران،عاشقانه . عشق، لبخند، حسرت، افسوس،گریه .
» آرشیو مطالب
پاییز 1387
زمستان 1386
پاییز 1386

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
.: شهر عشق :.

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» طراح قالب