سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا آن که خود را خوار انگاشت ، و کسبى پاکیزه داشت ، و نهادش را از بدى بپرداخت ، و خوى خود را نیکو ساخت و زیادت مالش را بخشید و زبان را از فزون گویى درکشید ، و شرّ خود را به مردم نرساند و سنّت او را کافى بود ، و خود را به بدعت منسوب نگرداند . [ مى‏گویم بعضى این فقره و آن را که پیش از آن است به رسول خدا ( ص ) نسبت داده‏اند . ] [نهج البلاغه]
دانشجوی دل شکسته
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» عشق و خیانت

 

 

روزی خیانت به عشق گفت:دیدی؟من بر تو پیروز شده ام.

عشق پاسخی نداد.

خیانت بار دیگر حرفش را تکرار کرد.

ولی باز هم از عشق پاسخی نشنید.

خیانت با عصبانیت گفت:چرا جوابی نمی دهی؟

سپس با لحنی تمسخر آمیز گفت:انقدر بار شکست برایت

سنگین بوده است که حتی توان پاسخ هم نداری؟

عشق به آرامی پاسخ داد:تو پیروز نشده ای.

خیانت گفت:مگر به جز آن است که هر که تو آن را عاشق کرده ای

من به خیانت وا داشته ام؟

عشق گفت:آنان که عاشق خطابشانمی کنی بویی از من نبرده اند.

چرا که عاشقان هرگز مغلوب عشق نمی شوند

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ماهک ( یکشنبه 87/9/17 :: ساعت 9:11 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

درس بزرگ
من وتو یعنی عشق
خوشحالم
درد دل دوستانه
خدا حافظ
بیا و درد دل مراباور کن
کینه های نهفته
رفتن من بی تو همش
عشق و خیانت
دردهای پنهان من
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 21
>> مجموع بازدیدها: 39365
» درباره من

دانشجوی دل شکسته
ماهک
من دانشجو هستم ترم 8 برای عشق گمشده ام مطلب می نویسم و می دانم که او می خواند ولی نمی دانم چرا برگشت و دوباره برای همیشه رفت.

» پیوندهای روزانه

روانشناسی [57]
پلیسی و هیجانی [95]
ادبی و عاشقانه [99]
[آرشیو(3)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
باران،یاران،عاشقانه . عشق، لبخند، حسرت، افسوس،گریه .
» آرشیو مطالب
پاییز 1387
زمستان 1386
پاییز 1386

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
.: شهر عشق :.

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» طراح قالب